Idegen nyelv

2020. június 8. hétfő

ANGOL – 6. osztály

3       A megadott szöveg helyes magyar fordítását itt találhatjátok. Plusz kérdés: Milyen járműveket vettek igénybe az utazás során?

Hadd meséljek az én csodálatos szünidőmről az USÁ-ban. Először is, Londonból New Yorkba repülőgéppel mentem. Amikor megérkeztem, láttam a JFK repülőteret. WOW. Tele van emberekkel és mind nagyon elfoglalt. Az első napon limuzint béreltünk, és elmentünk a Világkereskedelmi Központba. Láttuk azt a helyet, ahol az Ikertornyok voltak. Most ott egy üres hely van. Nagyon szomorú volt. Másnap csodálatos élmény volt a Niagara-vízesés. Komphajóval mentünk a vízesés lábához, a híres Mist of Mist-hez. Felvettem az esőkabátot, amelyet adtak a túrához. A harmadik napon egy lakókocsi bérelésével utaztunk át a Sziklás-hegység Nemzeti Parkon, ahol napokon át fényképeztük a jávorszarvasokat. Nagyon izgalmas volt … és kissé vicces is, mert kisteherautónk hippi stílusú volt. A negyedik napon vonattal mentünk New Orleansbe, ahol egy gyönyörű jazz klubban meghallgathattuk a jazz zenét. A New Orleans-i emberek furcsák és viccesek: mindig zenélnek és sokat esznek! Autóbusszal utaztunk a Rushmore-hegyre is, és láttuk rajta a négy amerikai elnök szobor arcát. Az elnökök: George Washington, Thomas Jefferson, Theodore Roosevelt és Abraham Lincoln. Ez volt életem legjobb nyaralása. Nagyon élveztem, sok emléktárgyat vásároltam és rengeteg képet készítettem.

Járművek: repülőgép, limuzin, komphajó, lakókocsi, vonat, autóbusz,